Tid som varit

Det var så länge sedan jag uppdaterade så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Det jag hade tänkt blogga om känns inte längre aktuellt. Jag har varit ledig hela juni och haft det så himla skönt. Fixat och donat i huset och i trädgården och hängt. Hängt med alla möjliga härliga vänner och med Darling.

Så har jag tänkt, att det här - det vill jag dela med mig av. Men jag har varit så upptagen med att bara vara, vara här och nu. Nya dagar har hela tiden tagit vid där de gamla tagit slut och jag har inte hunnit stanna upp. Och kanske är det så det ska vara, egentligen?

Någonting jag ångrar är dock att jag inte har fört dagbok över den här tiden sedan vi flyttade. Ja, egentligen sedan vi gifte oss. Det hade varit så roligt om jag som gammal och klok, kunde få läsa och blicka tillbaka på tiden som nygifta och om vårt första hus. Nu får jag bevara minnena extra varsamt inom mig istället.
Skål för sommaren!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skål!!! Vad sägs om en sushi någon dag på Strömsholmen eller någon annan brygga någon stanns? Kram!!

2010-06-24 @ 10:47:37
Postat av: Maria

Malin, förlåt! Mitt engagemang för bloggen är så bristfälligt att jag inte ens uppmärksammar en ny kommentar! Klart vi ska äta sushi! KRAM!

2010-07-01 @ 21:12:47
URL: http://frumariakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0