Blog Award



Jag har fått en Blog Award av Rebecca, som jag för övrigt saknar en massa men hoppas att få träffa i helgen. 

Awarden innebär att jag ska publicera den tionde bilden från min blogg.

Den tionde bilden i min blogg är tagen i tvättstugan i hyreshuset vi bodde i förrut.



Men för skojs skull lägger jag även upp en annan bild från samma inlägg...


Jag tackar Becca så hemskt mycket för awarden och skickar den vidare till tre vänner:

Amélie. En av mina vänner sedan längst tid tillbaka. Amélie är nyfiken, klok och hjälpsam och ibland skulle man kunna tro att hon har tillgång till mer tid än oss andra med tanke på allt hon ser till att göra, uppleva och engagera sig i. I bloggen skriver hon om allt möjligt tänkvärt, som till exempel mänskliga rättigheter, fair trade, resor och människor.


Malin
. Vi har varit bekanta sedan lång tid tillbaka, men sedan möttes våra vägar och Malin är nu en av mina nyaste men närmaste vänner, vilket jag är väldigt glad för. Malin pluggar folkhälsovetenskap precis som jag, och på fritiden är ett av Malins intressen träning och löpning. Detta återspeglas i bloggen, vilket också hennes talang för heminredning gör.  

Vicky. Som nominerades av Becca, men som också jag vill nominera, eftersom hon är en av de finaste och hennes blogg likaså. Närmare bestämt så är det den blogg som jag läser allra oftast och tycker allra mest om. Vicky äger en kreativitet som jag själv bara kan drömma om. Hon pysslar, syr, målar, inreder och fotograferar och delar med sig av det i bloggen. Jag blir inspirerad till tårna!


Kommentarer
Postat av: vicky

<3

2010-06-09 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0