Har du något tråkigt att göra idag?

Igår hade jag en lång to-do-lista som tog hela eftermiddagen att avverka. Skulle ha kunna vart ganska tråkigt, men det fina i kråksången var att jag tog med mig en vän. Plötsligt blev det tråkiga till kvalitetstid. Varför gör man inte så oftare?

"Hej! Har du något tråkigt du måste göra idag? Åh, vad kul, då följer jag med!"


Jag köpte i alla fall ett gäng blekrosa pelargoner till fönstren...

... och så här fint blev det på förstukvisten med några penséer i krukor. Helst skulle jag ha velat fylla hela trädgården med diverse vackra blommor, men eftersom det fortfarande är frostnätter så får det vänta. Penséer är ju inte fy skam det heller.

Kommentarer
Postat av: vicky

"Hej! Har du något tråkigt du måste göra idag? Åh, vad kul, då följer jag med!"



Så bra ju! Haha. Då kan du ju också följa med varje gång jag ska till återvinningen t.ex :P

2010-05-13 @ 08:53:04
Postat av: Maria

Haha, återvinningen är mitt fredagsnöje ;-)

2010-05-13 @ 16:50:57
URL: http://frumariakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0